Thuisworkout week 17

Hello! Nieuwe week, nieuwe workout. Ben je er weer klaar voor? Zorg zelf even voor een korte warming-up en cooling-down!

Workout beschrijving

Deze week 3 sets met 4 oefeningen die we steeds 2x doen (eerst met links, dan met rechts). Optioneel kun je wat gewicht toevoegen met 1 of 2 flessen water. Richtlijn: 1l = 1kg, dus kijk zelf hoe zwaar je het maakt.

Tussen de 2 rondes van iedere set zit een korte rust van 20 seconden en na iedere set heb je een langere pauze: 40 seconden. Te alle tijden geldt: heb je meer rust nodig, pauzeer de video dan even!

De oefeningen

Set 1:

  • Reverse lunge – links
  • Shoulder press – links
  • Reverse lunge + shoulder press & knee-up – links
  • Alternating side lunge + lunge + jump lunge

~ 20 sec pauze ~

Herhaal set 1, nu met rechts

~ 40 sec pauze ~

Set 2:

  • Plank + one arm row – links
  • Single leg deadlift + upright row – links
  • Clean & Press
  • Burpees + alternating one arm snatch

~ 20 sec pauze ~

Herhaal set 2, nu met rechts

~ 40 sec pauze ~

Set 3:

  • 80/20 squat – links
  • Bicep curls + side raises
  • Russian twist
  • Sit-up + overhead

~ 20 sec pauze ~

Herhaal set 3, nu met rechts

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *