Thuisworkout week 12

Goed dat je er bent! Welkom bij de eerste “Quarantaine thuisworkout” in de serie gratis online workouts om de coronacrisis mee door te komen. Zet de video aan en doe met me mee! Zorg je wel zelf voor een korte warming-up en cooling-down?

Let op: als je geen ervaring hebt met Bootcamp, begin dan rustig aan. Alle oefeningen kun je op jouw eigen tempo en intensiteit doen. Luister te allen tijde naar je eigen lichaam en neem extra pauzes indien nodig. Bootcamp Enschede is niet aansprakelijk in het geval van blessures.

Workout beschrijving

Deze eerste thuisworkout duurt ongeveer een half uurtje (inclusief pauzes) en bestaat uit 4 sets met 3 oefeningen. De set voer je als volgt uit:

  • Oefening 1: 30 seconden
  • 5 seconden wisseltijd naar de volgende oefening
  • Oefening 2: 30 seconden
  • 5 seconden wisseltijd
  • Oefening 3: 30 seconden
  • 30 seconden rust
  • Herhaal met dezelfde oefeningen nog 2x 
  • Neem enkele minuten rust

De video gaat na een set direct door naar het volgende, dus druk zelf even op pauze voor 1,5-2min rust. 

De oefeningen

  • Set 1
    • Squats
    • Push ups
    • Jumping jacks
  • Set 2
    • Lunges
    • Oblique squats
    • Mountain climbers
  • Set 3
    • Curtsey lunges
    • Plank rotation
    • Star jumps
  • Set 4
    • X-jumps
    • Side lunges
    • Burpees

Ready? Let’s go!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *